top of page
Hvordan fungerer en Plug-and-
play entreprise løsning?
Vores AI hjælper med at håndtere indkommende
support-tickets ved automatisk at kategorisere dem,
forstå kundens hensigt, oversætte beskeder og foreslå
svar til support-agenter. Send det derefter ud på
kundens sprog med kun to klik.
Vi integrerer med din eksisterende support-
infrastruktur og dine eksisterende systemer/data.
Dit support-team er i fuld kontrol, og kan tilpasse
AI'ens svar. Rettelser kan fødes tilbage i systemet
og forbedre modellen løbende.
Funktioner
Lytter til ind-
kommende mails
Vores service overvåger indgående e-mails i CRM-systemet og identificerer
dem automatisk.
Automatisk kategorisering
Når en e-mail modtages, tagger systemet automatisk ticket’en med passende kategorier. Dette gør det nemmere at organisere og prioritere tickets baseret på deres indhold.
Luk tickets automatisk
For enkle forespørgsler eller gentagne henvendelser, kan systemet
automatisk lukke tickets, hvilket sparer tid og ressourcer.
Integration med eksterne systemer
SiteSage kan integreres med andre systemer, som din virksomhed bruger (f.eks. ERP-, CRM- eller databaser-systemer), for at trække yderligere data og give et mere informeret og detaljerede svar.
Integrationer
Vi lader os ikke begrænse, det skal du heller ikke.
Done for you
Vores mål er at gøre det enkelt for dig og din virksomhed.Vi håndterer størstedelen af opgaverne, så alt hurtigt kommer på plads. Dette sikrer, at I kan fokusere på det væsentlige og begynde at se ROI med det samme, uden bekymringer.
Bygget på egne data
Vi specialiserer os i løsninger, der bygger på din virksomheds egne data, hvilket sikrer personlig og effektiv support for lige netop din virksomhed.
Enterprise sikkerhed
Alle vores underleverandører er nøje udvalgt, og vores AI, servere og data er placeret i EU. Sikkerhed for os er ikke noget, man løser efterfølgende. Derfor krypterer vi og beskytter data med indutri-standarder.
Vores kunder siger også
bottom of page