top of page

Målrettede og præcise svarforslag til kundesupport

AI-motor, der skaber overskud
og gør dit team skarpere

Udnyt det, I allerede har

Vi arbejder tæt sammen med førende ordre- WMS-, ERP- og forsendelsessystemer, og bygger det I har brug for. 

Vores AI-motor kobles direkte på dit CRM system og anvender dine datakilder og systemer.

Lad os tage en snak!

Tæt og personlig kontakt

Alt nyt kan være udfordrende.
Vi er med dig hele vejen, så længe du har brug for os.

Linucare logo: Et hjerte i en rød placeringspin over ordet 'Linucare' i venlige røde bogstaver.
Nordhal Andersen Logo og text

Det siger vores kunder

Flydende kontakt - uanset sprog.

Jakob fra hjem

Jakob Toft-Jensen

Founder & IT Chef ved Hjem.dk

Fem gyldne stjerner. Perfekt bedømmelse, høj kundetilfredshed, produktanmeldelse og servicevurdering

SiteSage har udført et imponerende arbejde med at effektivisere vores kundeservicesystem med AI til det tyske marked. Vi har haft et godt projektforløb, hvor SiteSage har arbejdet effektivt og innovativt med højt humør.

60% øget kapacitet i kundesupport.

camilla fra hjem

Camilla Jepsen 

Kundeservicechef ved Hjem.dk

Fem gyldne stjerner. Perfekt bedømmelse, høj kundetilfredshed, produktanmeldelse og servicevurdering

Det er blevet nemmere og hurtigere at løse tickets. AI-løsningen har gode svarforslag, som tit kan sendes direkte afsted til kunden. Det har øget vores kapacitet med 60%.

Funktioner

Aktiverer når du får mail

Vores løsning overvåger og reagerer på indgående
e-mails i CRM-systemet og identificerer
dem automatisk.

Organiserer og kategoriserer
 

Intelligent prioritering og routing af support-tickets baseret på indhold. På den måde finder dine henvendelser vej til de rigtige supportere, helt automatisk.

Flydende kontakt, uanset sprog

2-vejs oversættelser mellem kunde og supportagent sikrer flydende kontakt uanset sprog. Løsningen registrerer automatisk kundens og agentens sprog i CRM-systemet.

Bygger på dine systemer

Datadrevne svarforslag til kundesupport baseret på egne virksomhedsdata. SiteSage understøtter og tilpasser sig jeres nuværende setup og kobler til ERP-, CRM-, manualer eller databaser-systemer.

Hvem bruger det?

Logo af Hjem.dk

Hjem.dk ApS

Hjem.dk

Hjem.dk website forside
Nordhal Andersen Logo

Nordahl Andersen 

noa.dk

Nordhal Andersen website forside

Kort og godt

Modtager du mange henvendelser, måske også på flere sprog og tager det tid at finde de rigtige svar på tværs af systemer?

Så hjælper vores AI-løsning med at oversætte og foreslå svar, som er tilpasset den enkelte kunde. Det hele foregår i virksomhedens eget CRM-system, og gør det muligt at levere præcise og målrettede svar, så dine kunder får en god oplevelse.

Klar til at forenkle hverdagen i kundesupport?

simple outline rocket icon vector illustration

Næste skridt...?

Uforpligtende møde.

Tag en uforpligtende samtale med vores CEO, Thor Lindberg. Sammen udforsker vi, om en løsning kan give mening for din virksomhed.

Thor Lindberg - Portræt.jpg
bottom of page