Målrettede og præcise svarforslag til kundesupport
AI-motor, der skaber overskud
og gør dit team skarpere


Det siger vores kunder
Flydende kontakt - uanset sprog.

Jakob Toft-Jensen
Founder & IT Chef ved Hjem.dk

SiteSage har udført et imponerende arbejde med at effektivisere vores kundeservicesystem med AI til det tyske marked. Vi har haft et godt projektforløb, hvor SiteSage har arbejdet effektivt og innovativt med højt humør.
60% øget kapacitet i kundesupport.

Camilla Jepsen
Kundeservicechef ved Hjem.dk

Det er blevet nemmere og hurtigere at løse tickets. AI-løsningen har gode svarforslag, som tit kan sendes direkte afsted til kunden. Det har øget vores kapacitet med 60%.
Funktioner
Aktiverer når du får mail
Vores løsning overvåger og reagerer på indgående
e-mails i CRM-systemet og identificerer
dem automatisk.
Organiserer og kategoriserer
Intelligent prioritering og routing af support-tickets baseret på indhold. På den måde finder dine henvendelser vej til de rigtige supportere, helt automatisk.
Flydende kontakt, uanset sprog
2-vejs oversættelser mellem kunde og supportagent sikrer flydende kontakt uanset sprog. Løsningen registrerer automatisk kundens og agentens sprog i CRM-systemet.
Bygger på dine systemer
Datadrevne svarforslag til kundesupport baseret på egne virksomhedsdata. SiteSage understøtter og tilpasser sig jeres nuværende setup og kobler til ERP-, CRM-, manualer eller databaser-systemer.
Hvem bruger det?

Hjem.dk ApS
Hjem.dk


Nordahl Andersen
noa.dk

Kort og godt
Modtager du mange henvendelser, måske også på flere sprog og tager det tid at finde de rigtige svar på tværs af systemer?
Så hjælper vores AI-løsning med at oversætte og foreslå svar, som er tilpasset den enkelte kunde. Det hele foregår i virksomhedens eget CRM-system, og gør det muligt at levere præcise og målrettede svar, så dine kunder får en god oplevelse.
Klar til at forenkle hverdagen i kundesupport?
